Monday 1 October 2012

last minute punye keje


haii..assalamualaikum w.b.t...(xjawab dose tau)..ni ha aku nak crito pasal aku wat keje last minute..mcm2 jdinya..kalut adikk oii...hahaha...mase first msuk practikal punyela excited nak buat report..tp bile dh nak habes and time tok lecturer dtg visit, mase tu la bagai nak gila..muke mmg xbleh la kann...hahaha..kalah singa betina as well as jantan rasanya..sume tkut nk tegur..
seminggu lecturer dtg, aku tukar tjuk project aku..nasib baek sikit jer yg kne ubahnya..bila dapt thu lecturer nak datang esok..aku mmg blurrr..dh la dpt lecturer yg power2..alahaiiii...nasib bdann...then, malam tu jugak lah aku push nak bgi fhamkan aku punyer report as well as aku punya eca (elemental cost analysis)..

viva time.........pagi2 lagi dax staff bgithu lecturer dtg..makk oii...mmakinn kalutt la jadinya..si Hafiz and Anis ( dax praktikal same company nga aku) ponn lagi laa kalutnyaa..aku pe lg pegi la sambut dengan muka manis nyee...hehehehe(coverr nervous padahal)...bila lecturer dh masuk bilik..aku pi la wat air...(makk aoii maniss lecturer tu kata) hahahaha...sowyyy cik...negeri klate la jadi mngsanya...(klate nie mnis2 yea? lecturer tu tnye aku..aku sekadar mnghadiah satu senyuman..) padahal xthu nak ckp ape..kereekkk..hahaha..mase letak air tu kt dpn lecturer yg dtg..maunya xketar2 tgn aku..sampai lecturer tu perasan...malu seyhh...

alhamdullilah..selesai viva..aku nga dax apih and dax anis tu p la hantar lect kat pintu...sambil borak2.....mase tu mula la fikir pasal pemarkahan yg diberii..tkuttt la pulakkk....teros xda mood nak buat keje...kesian qs 4 aku tu...huhuhuhu......

pengajarannya...jangan wt keje last minute.!!

No comments:

Post a Comment