Thursday 3 January 2013

Dinner At Padang Melintang Bachok Wif My Husband



For your information, medan selera padang melintang nie baru jer beroperasi dkt bachok..kira2 2km lebih la dari rumah aku. Dia punye menu :


                Set A : untuk 3 orang, rm45..(lauk dia tom yam,hailam,telur dadar,yg laen aku lupa daa..hahahaha(biasa la aku nie x la perfect sgt..mudah lupa).

                Set B : untuk 5 orang,rm65..(lauk die same jer..tp law ada missed tu sorry la ekk…huhuhu


Untk aku punyer dinner aku pilih mee bandung pekena nga jus carrot susu..memg favourite la nie..husband aku lak pilih mee goreng pekena nga air teh ‘o’ beng limau..total sume rm12.

Not bad la..ramai jugak yg dtg kedai ni..layanan die pon mesra..yg penting owner die muslim..hehehe..

tp kebanyakkan family la yg makan sini..biase la, masa nie la time tuk dieorang berkumpul a.k.a dpt mngeratkan hubungan silatulrahim..

kalau yg dekat area2 beris nie boleh la try mkn sini..jgung mnis pon ada,nasi ulam,..mcm2 la..bestt!!!aku dah try,korang bile lagi??

No comments:

Post a Comment