Friday 29 August 2014

DUGAAN BULAN OGOS 2014

assalamualaikum..hai apa khabar?lama dh aku xupdate blog nie..hehe...cowyy.. 
first of all, aku nk cite apa yg berlaku kpd aku dan suami masa bulan ogos 2014.
okay..bismillahirahmanirahiimm...
bulan ogos merupakan bulan yg penuh dugaan selama aku dh berfamily ini..but we all redha youu..semuanya ketentuannya..bagusnye kau pijaa..(perasan jap).hahaha
pertengahan bulan ogos baru-baru ni motor si suami rosak..kene repair and repair..kalau korg nak tahu dalm bln ogos ni mau 3 kali si suami repair moto dia.at last kne pinjam moto ayah aku..hohoho..kesiann dehh my husband..tp dia bt muka toye dia ar..aku thu dia segan..sabar k syg..lps tu,moto ayah aku plak rosak (member adik aku accident dgn kambing) baiknyeee la adik aku sorg tu la kan.makin kusut la kepala si suami tu.tapi alhamdulillah,adik aku repair moto tu hari tu jgak.so bolehlah si suami bawa pegi keje.syukur..macam2 ragam la...but i'm happy.. :)


No comments:

Post a Comment