Tuesday 2 October 2012

APA YANG BEST BUAT BLOG??







si A - weyh ko ada blog x?
si B- xda.malas argh blog2 nie..wt mende.xda faedah pon.
si A- owwhhh...........

persoalannye..setiap manusia xsama minatnya..xboleh la nak banding2 antara satu sama lain.ada yang ckap blog nie best tapi ada yg ckp membosankan.

bagi aku,blog nie seronok.sebab asal aku ckp cmtu..meh nak citeww33....

pertama : seronok sebab bila aku baca entri yg lepas2 nie..nak gelak pon ada..perasaan sedeyh,kecewa sume hilang..its true okay..kalau xpercaya tnye ar blogger yang lain.

kedua : boleh luah perasaan,crita knengan manis as well as pglman pahit.xla sampai menjerit2 tgh2 malam (situation at my hostel)..jangan xpercaya lak ada orang jenis mcm nie..(macam2 cara kita curahkan perasaan kita)

ketiga : dapat menghilangkan kebosanan aku bila aku xda menda nak buat.huhuhuhu

keempat : boleh mngasah lagi penulisan aku.. :))


conclusionnya...blog memang seronok!!!

No comments:

Post a Comment