Thursday 3 January 2013

Konsert Belia at Bachok


Hai..trima  kasih la sudi mmbaca blog aku nohh..hahahaha..(loghat utara la pulak)..malam tu aku g konsert..(sorry!xingat la tarikhnye)..knon2 nak tgok awie.. ala..vokalis  kumpulan wings tuu..bila lg nak tgok konsert free2 mcm nie kann…live plak  tuuuu…
Aku sampaii jerr….onderspot..terkejutt…makk oiii…rmainya dtg..(dtg nak tgok awie pon ade,nak beli brg pon ade)..actually, konsert nie tajaan astro.
alamakk!!konsert dah nak start la..apelgi berlari la keanak2kan xnk lepaskan peluang gamaknya..
First performance dari kumpulan hyper act..ala yang nyayi lagu tema seindah sakura tuu…best jugAk..layannn….nama vokalis dia bekas af.. af bape pon xthu la) lupe..hahaha….yg penting sore dia memg power arr…tp  yg mlangnye xley tgok yazer and awie la…disebabkan hujan, konsert nie ditunda sehingga la hujan berhenti..lebat gilerr kot hujan..so,ramai la yg lari berkeliaran nak cri tmpt berteduh..khemah celcom jugak la yg jdi pilihan aku nga laki aku..memandangkan khemah lain dh padat dipenuhi orang ramai..


Ha nie la konsertnye..ramai x??disebabkan dtg lambat..so xdapat la kerusi..kene berdiri..sedeyyy..:(



    Ha! Sume lari dari hujan..hahaha…basah kuyup nanti x ke demam..




Terpaksa la berteduh di khemah celcom..huhuhu


No comments:

Post a Comment